Reglement

- er best å gjøre via sms til 9710 9280
                   - time må avbestilles senest kl 12:00 dagen før avtalen
                   - obligatorisk opplæring/kurs senest kl 12:00 2 dager før avtalen

Ved for sen avbestilling blir timen, eller den obligatoriske delen belastet med 50% av pris, dette kan selvfølgelig unngås ved å fremlegge sykemelding fra lege.

Pakketilbud forhåndbetales i sin helhet. Innbetalte pakker refunderes normalt ikke og tilhører den enkelte elev. Pakkene er gyldige 1 år fra kjøpsdato. Ved prisjusteringer følger den enkelte vare i pakkene de nye prisene.
Pakkeavtalen regnes som inngått når den er innbetalt og det forutsettes at elev og foresatt har lest og forstått Den Trafikkskolens regler.

Konto bør være betalt senest 2 dager før førerprøve. Hvis ikke kan førerprøven bli avbestilt, og eleven belastet for dette.

Betaling:
Alle elever har en egen elevkonto på trafikkskolen. Den kan man logge seg inn på via nettsiden www.dentil.no eller du kan gå direkte på TABSelev.no
Der finner du saldo, kontonummer og KID og eleven sørger for at kontoen blir holdt ajour.

Bruk kontonummer og KID når du betaler.
Du kan betale via nettbank og Vipps*

*På Vipps kommer det et gebyr på 1,95%. Vi anbefaler bruk av nettbank.

Hvis vi må sende faktura følger det med et gebyr på 40,- for administrasjon og fakturering.

Alt utestående bør være innbetalt på konto senest 2 dager før førerprøven

Vi ønsker og forsøker å imøtekomme våre kunders ønsker så langt det er mulig.
Praktisk prøve avvikles for våre elever normalt ved Trafikkstasjonene på Arendal og Kristiansand.

Med mange elever kan det av og til kan det skje en feil. Har du spørsmål, ønsker vi at du tar kontakt slik at vi får ordnet opp med en gang.

Taushetsplikt:
Den Trafikkskolen har yrkesetisk taushetsplikt om din opplæring og ditt kundeforhold

Personopplysninger:
Som elev hos Den Trafikkskolen er du inneforstått med og godtar at Den Trafikkskolen lagrer personopplysninger som er relevant for ditt kundeforhold elektronisk ihht gjeldende reglelverk

Kontakt:
mandag-fredag kl 09.00-16.00 fortrinnsvis via sms til 9710 9280 eller mail jarle@dentrafikkskolen.no
Når vi har kjøretime er vi forhindret fra å kunne svare på telefonhenvendelser. Du får da et svar på sms og vi tar kontakt så fort vi er ledig.

Prisjusteringer kan bli foretatt i løpet av året uten ytterlig varsel. Prislisten på vår nettside er alltid oppdatert.

Ta kontakt

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke